Pakiet Senior Generali

Oferta DLA SENIORA w programie
„GENERALI Z MYŚLĄ O ŻYCIU”

Oferta DLA SENIORA w programie <br />„GENERALI Z MYŚLĄ O ŻYCIU”

Do wariantu DLA SENIORA mogą przystąpić osoby w wieku powyżej 60 lat i które nie ukończyły 80 lat, a dla osób wybierających Wariant Własny W8 wiek przystąpienia wydłużono do 75 lat.

Dla osób ceniących szerokie bezpieczeństwo swoje przygotowane są Usługi medyczne – zapewniające min. bezpłatne badania profilaktyczne raz w roku.

Uzupełnieniem Wariantu jest kompleksowa Pomoc Assistance, która obejmuje nie tylko Ubezpieczonego, ale także jego Bliskich.

1. Cena, zakres i kwoty świadczeń w pakietach.

  1. Oferta DLA SENIORA przygotowana przez Generali dostępna jest w Wariancie 7.
    ELASTYCZNIEdopasujesz warunki ochrony do swoich potrzeb,
    KORZYSTNIEotrzymasz świadczenie już za 1 dzień pobytu w szpitalu,
    WYGODNEumowę zawrzesz szybko. Z cesją na bank, jeśli potrzebujesz,
    NOWOCZESNEdostęp do polisy masz zawsze w Koncie Klienta, a roszczenie, w razie potrzeby, zgłosisz online.

    Generali, z myślą o życiu PLUS to nowoczesne ubezpieczenie na życie, w którym SENIORZY mają możliwość ochrony dla Siebie i Bliskich.
  2. Tabela z wariantem ochrony dedykowanym DLA SENIORA, a także opis Assistance – Pomoc medyczna i Usługi medyczne.
    Tab. 1b. Generali _ Zakres Ochrony_Wariant_Dla SENIORA_ Assistance

2. Pakiety dodatkowe – zakres i kwoty świadczeń.

Osobom zainteresowanym dodatkową ochroną proponujemy pakiety z uwagi na różne sytuacje losowe:

  • USŁUGI MEDYCZNE
    Pakiet Usług medycznych obejmuje:

    • 9 badań profilaktycznych bez skierowania raz w roku – OB., morfologia krwi (pełna), glukoza, cholesterol całkowity, ALT kreatynina, triglicerydy, TSH, badanie ogólne moczu. Badania mogą zidentyfikować ryzyko wielu chorób np. cukrzycy, chorób nerek, nowotworów, chorób tarczycy, chorób sercowo-naczyniowych,
    • dostęp do Osobistego Opiekuna Medycznego – który profesjonalnie doradzi w kwestiach zdrowotnych, zarekomenduje ścieżkę leczenia, pomoże w interpretacji badań laboratoryjnych, umówi wizytę lekarza, wyszuka dostępny lek w aptece,
    • możliwość autodiagnozy i sprawdzenia terminów wizyt w NFZ. W ramach usług płatnych Klienci będą mogli skorzystać z możliwości umówienia się na wizyty (także online) z lekarzami z całej Polski (20 000 grafików lekarzy) oraz ze zdalnego monitoringu EKG.

    Pakiet Usługi medyczne zostały na stałe dodane do wariantów W2 i opcjonalnie można dodać go do wariantu W1 oraz do „Wariantu własnego”.
    Tab. 4 Generali_Usługi_medyczne

3. Assistance w Wariancie DLA SENIORA.

W ramach ubezpieczenia Assistance, Ubezpieczony ma zapewnioną szeroką pomoc Centrum Assistance:

POMOC MEDYCZNA

  • transport medyczny
  • dostawa leków, dostawa sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego
  • wizyta lekarza, wizyta pielęgniarki, wizyta położnej, wizyta psychologa
  • organizacja i pokrycie kosztów wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego
  • pomoc domowa po rehabilitacji
  • organizacja procesu rehabilitacji
  • opieka nad dziećmi lub osobą niesamodzielną
  • opieka nad zwierzętami.

DATKOWY ZAKRES ASSISTANCE DLA SENIORÓW

  • zdalna pomoc Specjalisty IT w sytuacji cyberataku lub awarii sprzętu
  • pomoc w organizacji ofert wypoczynkowych, rezerwacji stolików w restauracji, dostarczeniu biletów do kina, teatru, organizacji lekcji tańca, kursu języka, uroczystości i przyjęć,
  • umawianie wizyt rehabilitanta, pielęgniarki, pomocy sprzątającej,
  • przekazywanie informacji np. o lokalnych spotkaniach integracyjnych dla Seniorów, o zajęciach promujących zdrowie seniora z udziałem lekarzy, dietetyków, fizjoterapeuty oraz integracyjnych.
  • asysta prawna – telefoniczna informacja dotycząca kwestii prawnych z zakresu życia codziennego
  • informacja o sieci usługodawców – informacja o firmach świadczących usługi związane z naprawami i remontem w domu i sprzętów (ślusarz, hydraulik, elektryk, szklarz, stolarz, malarz, ect.)
  • usługi związane z organizacją pogrzebu Ubezpieczonego na terenie Polski.

Ubezpieczenie Assistance obejmuje również nielimitowane telefoniczne konsultacje z lekarzami specjalistami oraz całodobową infolinię medyczną.

Organizacją usług zajmuje się Centrum Pomocy Generali 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu (48) 22 543 88 08.

Tab. 5a. Zakres Assistance_2020
Tab. 5b. Zakres Assistance_Dla Seniora_ 2020
Tab. 5c. Zakres Assistance_pogrzebowy_ 2020

4. Istotne zdarzenia objęte ochroną DLA SENIORA ( Życie, Wypadek, Zdrowie )

Istotne zdarzenia objęte ochroną DLA SENIORA ( Życie, Wypadek, Zdrowie )

a) Trwały uszczerbek na zdrowiu wskutek Nieszczęśliwego Wypadku
  • ochrona udzielana jest w zakresie powstania trwałego uszczerbku na zdrowiu na skutek wypadku,
  • odpowiedzialność za to zdarzenie rozpoczyna się od pierwszego dnia ochrony wskazanego w polisie,
  • kwota świadczenia za zdarzenie wypłacana jest Ubezpieczonemu na podstawie ustaleń lekarza orzecznika wskazanego przez Generali,
  • świadczenie wypłacane jest w wysokości 1 % od sumy ubezpieczenia określonej w polisie zgodnie z „Tabelą uszczerbków na zdrowiu” (Zał. nr 1 do OWUD Generali, str. 242)
  • Tab. 11. OWU_Generali z myślą o życiu plus_2020

b) Refundacja kosztów naprawy lub zakupu przedmiotów ortopedycznych
  • refundacja kosztów przysługuje od pierwszego dnia ochrony wskazanego w polisie,
  • świadczenie polega na refundacji kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu przedmiotów
    ortopedycznych i środków pomocniczych do wysokości sumy ubezpieczenia określonej w polisie,
  • zakup środków pomocowych powinien być zlecony przez lekarza,
  • wydatki powinny być poniesione na terenie Polski w okresie 24 miesięcy od wypadku.
c) Refundacja kosztów leczenia po wypadku
  • Zakres ubezpieczenia obejmuje refundację kosztów leczenia w wyniku wypadku z tytułu:
    • udzielenia pierwszej pomocy lekarskiej lub ambulatoryjnej;
    • pobytu w szpitalu, przeprowadzenia badań, zabiegów (z wyłączeniem zabiegów rehabilitacyjnych) i operacji (z wyłączeniem operacji plastycznych),
    • nabycia lekarstw i środków opatrunkowych przepisanych przez lekarza,
    • przewozu Ubezpieczonego do szpitala lub ambulatorium.
  • Świadczenie z tytułu ubezpieczenia:
    • refundacja kosztów leczenia w wyniku wypadku świadczona jest do wysokości sumy ubezpieczenia,
    • refundacja obejmuje koszty poniesione na terenie Polski w okresie 24 miesięcy od wypadku.
d) Pobyt w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
  • Generali wypłaci świadczenie już za 1 dzień pobytu w szpitalu!
  • Świadczenie z tytułu ubezpieczenia:
    • za pobyt w szpitalu Generali wypłaci za każdy dzień 0,5% sumy ubezpieczenia,
    • a w przypadku pobytu na OIOM-ie Generali wypłaci niezależnie od ww. świadczenia dodatkowe środki w wys. 1% sumy ubezpieczenia (max za okres do 5 dni),
    • łączna wypłata świadczeń za pobyty w szpitalu to maksymalnie za 200 dni w jednym roku polisy,
    • roszczenie o wypłatę świadczenia za pobyt w szpitalu możliwe jest już w trakcie pobytu, po 30 dniu tego pobytu.
e) Śmierć Ubezpieczonego / Współmałżonka

Kwota świadczenia jaką wypłaci Generali jest uzależniona od rodzaju wypadku, podczas którego doszło do śmierci:

  • Ubezpieczonego
    • Śmierć ubezpieczonego w wskutek Wypadku Komunikacyjnego,
    • Śmierć ubezpieczonego w wskutek Nieszczęśliwego Wypadku,
    • Śmierć.
  • Współmałżonka (Partnera)
    • Śmierć ubezpieczonego w wskutek Nieszczęśliwego Wypadku,
    • Śmierć.
f) Zagadnienia związane z zakażeniem COVID-19

W otwartej grupie Generali nie ma wykluczenia epidemii, pandemii czy obszarów do którego Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) odradza podróż. Wobec tego, jeżeli w wybranym pakiecie w zakresie umowy zawarte jest świadczenie za pobyt w szpitalu czy za śmierć, wówczas to świadczenie zostanie wypłacone, nawet jeżeli przyczyną tych zdarzeń będzie koronawirus.

Jeżeli Ubezpieczony będzie przebywał w szpitalu z podejrzeniem choroby, co oznacza, że będzie miał objawy chorobowe i będzie wydana karta szpitalna, to za taki pobyt świadczenie będzie przysługiwało (pod warunkiem, że pobyt w szpitalu jest w zakresie ubezpieczenia i spełnione zostaną zapisy umowy).

Ubezpieczony nie otrzyma jednak świadczenia za poważne zachorowanie, bo koronawirus nie znajduje się na liście chorób objętych ochroną. Ubezpieczony nie otrzyma również świadczenia za objęcie kwarantanną.

5. Program rabatowy w Generali

Każdy ubezpieczony w Otwartej Grupie Generali Z Myślą o Życiu, może skorzystać z atrakcyjnych zniżek na ubezpieczenia zawierane w Generali.

Rabaty dla klientów Generali z Polisą na Życie i Zdrowie:
  • do 40% rabatu i darmowa dostawa w sklepie internetowym Philips, do 30% rabatu na oprawki korekcyjne i soczewki w Kodano Optyk, 20% rabatu na zakup opaski telemedycznej SiDLY oraz 20% rabatu na ubrania dla dzieci obuwie w sklepie Coccodrillo,
  • 10% zniżki na ubezpieczenie OC komunikacyjne oraz 20% zniżki na ubezpieczenia: pakietu komunikacyjnego, domu, podróży i NNW dziecka.
  • Program rabatowy obejmuje ponadto zniżki na produkty i usługi kilkunastu kolejnych partnerów Generali, do których należą min.: InterCars, Circle K, Speak Up, Giacomo Conti, Katalog Marzeń, Sun&Snow, Natura.

6. Kto może wykupić ubezpieczenie w wariancie DLA SENIORA?

  • w wieku powyżej 60 lat i która nie ukończyła 80 lat – może wybrać Wariant: W7 (Senior)
  • w wieku powyżej 15 lat i która nie ukończyła 75 lat – może wybrać Wariant: W8 (Własny)
  • przeszła pozytywnie ocenę ryzyka ubezpieczeniowego.

Ocena ryzyka obejmuje rodzaj wykonywanego zawodu oraz stan zdrowia. Poniżej znajdują się pytania dotyczące stanu zdrowia zawarte we wniosku o ubezpieczenie. W przypadku dodatkowej oceny ryzyka, o której mowa obok wymagane będzie udzielenie odpowiedzi na dodatkowe pytania.

Dodatkowa ocena ryzyka:

Dodatkowa ocena ryzyka będzie wymagana, gdy Ubezpieczony:

  • wykonuje jeden z zawodów podwyższonego ryzyka (grupa 4),
    Tab. 9. Generali_Zawody_wszystkie.
  • na przynajmniej jedno z poniższych pytań dot. Stanu zdrowia, udzieli odpowiedzi „TAK”.

Dodatkowa ocena ryzyka może mieć miejsce również w sytuacjach podwyższenia sum ubezpieczenia dla osób zainteresowanych Wariantem WŁASNYM. Zawarcie ubezpieczenia w powyższych przypadkach będzie możliwe po uzyskaniu akceptacji Centrali.

7. Deklaracja stanu zdrowia:

  1. Czy kiedykolwiek rozpoznawano u Pana / i następujące schorzenia?
    choroba nowotworowa, choroba wieńcowa, zawał serca, wada serca, udar mózgu, przemijające niedokrwienie mózgu (TIA), miażdżyca tętnic, cukrzyca, astma oskrzelowa lub inna przewlekła choroba układu oddechowego, przewlekła choroba wątroby, trzustki lub nerek, zaburzenia psychiczne lub neurologiczne, choroba alkoholowa, zakażenie wirusem HIV;
  2. Czy w ciągu ostatnich 5 lat był(a) Pan / Pani leczony(a) w szpitalu lub był (a) operowany(a), czy jest planowane takie leczenie?
    z wyjątkiem usunięcia wyrostka robaczkowego, pęcherzyka żółciowego, migdałków, hemoroidów, łagodnych torbieli, przeprowadzenia artroskopii, operacji przepukliny, przegrody nosa, zaćmy, leczenia złamania kości, usunięcia zęba, porodu;
  3. Czy w ciągu ostatnich 6 miesięcy odczuwał(a) Pan/Pani którekolwiek z poniższych dolegliwości?
    bóle w klatce piersiowej; omdlenia; krwioplucie; obecność krwi w stolcu lub moczu; duszność; wyczuwalny guzek lub powiększenie jednego sutka; niewyjaśniona gorączka; niezamierzona, postępująca utrata masy ciała; powiększenie węzłów chłonnych; uporczywy kaszel.
  4. Czy w ciągu ostatnich 5 lat wykonywano u Pana / i jakiekolwiek inwazyjne badania diagnostyczne (np. biopsja, angiografia, koronarografia, bronchoskopia, endoskopia przewodu pokarmowego, dróg moczowych lub rodnych) lub zalecono Panu / i wykonanie tego rodzaju badań diagnostycznych?
  5. Czy w ciągu ostatniego roku wykonywał / a Pan / i badania, których wyniki odbiegały od normy?
  6. Czy do wniosku zostanie załączona dokumentacja medyczna?
  7. Czy pali Pan/Pani papierosy?
  8. Czy w ciągu ostatnich 14 dni: wystąpił u Pana / Pani wzrost temperatury ciała powyżej 37,9 stopni Celsjusza wraz z towarzyszącym jej kaszlem i /albo bólem gardła; rozpoznano u Pana / Pani zakażenie koronawirusem; zalecono Panu / Pani kwarantannę z powodu podejrzenia kontaktu z koronawirusem?

8. Warunki dotyczące ubezpieczenia DLA SENIORA

  1. Do kiedy będzie trwała ochrona?
    Ochrona ubezpieczeniowa trwać będzie
    • dożywotnio w wariancie W7, z zastrzeżeniem, że rozszerzenia takie jak: śmierć w wyniku wypadku oraz w wyniku wypadku komunikacyjnego obowiązywać będą do 71 roku życia, natomiast rozszerzenie dotyczące trwałego uszczerbku – do 67 roku życia.
    • do 100 lat w Wariancie W8 (Własnym) z zastrzeżeniem, że rozszerzenie dotyczące całkowitej niezdolności do pracy obowiązywać będzie do 67 roku życia.
  2. Kontynuacja indywidualna.
    Po zakończeniu ochrony w pakiecie Generali z myślą o Życiu – Ubezpieczony będzie mógł dalej dożywotnio kontynuować ubezpieczenie na indywidualnych warunkach zaproponowanych przez Generali.
  3. Karencje.
    • 180 dni – śmierć Współmałżonka ( Partnera)
  4. Uznanie stażu i karencji z innych ubezpieczeń.
    W przypadku przejścia z innego ubezpieczenia, Generali zaliczy dotychczasowy okres ubezpieczenia w okresy karencji w tych ryzykach i do wysokości sum ubezpieczenia jakie obowiązywały w poprzedniej polisie. Warunkiem jest, by wcześniejsza umowa zakończyła się, a okres między jej zakończeniem a datą zawarcia umowy w Generali nie był dłuższy niż 31 dni.
  5. Rozpoczęcie ochrony.
    Ochrona ubezpieczeniowa może rozpocząć się w dowolnym roboczym dniu miesiąca wnioskowanym przez Ubezpieczonego, oczywiście nie wcześniej niż w kolejnym dniu po podpisaniu i złożeniu wniosku.
  6. Płatność składki.
    Składkę należy opłacać na indywidualne konto wskazane w certyfikacie ubezpieczenia. Składka opłacana jest miesięcznie, z góry, za każdy miesiąc polisowy ochrony, najpóźniej do pierwszego dnia okresu, za który jest należna.

9. Jak zawrzeć ubezpieczenie DLA SENIORA?

Przejrzyj warunki poszczególnych pakietów i wybierz wariant, który spełni Twoje oczekiwania.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Zwróć uwagę, że zawarcie ubezpieczenia wymaga udzielenia wszystkich odpowiedzi „NIE” w części dotyczącej stanu zdrowia.

WNIOSEK

Tab. nr 10 Generali_Wniosek o zawarcie ubezpieczenia_2020

W przypadku zawodu podwyższonego ryzyka i/lub odpowiedzi „TAK” na pytania dotyczące stanu zdrowia będzie wymagana dodatkowa ocena ryzyka.

Wypełniony i podpisany wniosek zeskanuj i prześlij do nas mailem na adres mail: mugwarancja@gmail.com
Jeśli nie posiadasz scanera zadzwoń do nas – znajdziemy inne rozwiązanie.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Zapraszamy do współpracy!

W CELU KONSULTACJI, WYCENY UBEZPIECZEŃ
PROSZĘ O KONTAKT Z MULTIAGENCJĄ
( 532 333 618, mugwarancja@gmail.com )

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 17:00

Umów się na konsultacje lub zamów bezpłatną wycenę.

Osobom prywatnym doradzimy jak bezpiecznie i skutecznie ubezpieczyć życie i zdrowie swoje i bliskich oraz majątek osobisty.
Zapewniamy kompleksową obsługę firm w zakresie gwarancji ubezpieczeniowych, flot samochodowych, OC działalności i majątku firmowego.

Wyślij nam wiadomość

3 + 9 =